
Kundbemötande
Som imponerar
Skapa ökad konkurrenskraft med ett kundbemötande som imponerar. Visa hur man med en äkta omtanke och omsorg om kunderna kan få ökad framgång i alla typer av kundrelationer. Lyft kundvårdsarbetet till en helt ny nivå.
Att lyfta dig och ditt teams arbete med en äkta omsorg till en nivå som imponerar på kunder och samarbetspartners. Och systematiskt ökar entusiasmen och motivationen i kundvårdsarbetet.
Kundens upplevelse
Vad är det som gör att kunden upplever god service
Service
Din inställning till service är viktigast av allt
Anpassa dig själv
Så anpassar du dig till kunden och skapar en relation

Besvärliga kunder
Så hanterar du en krävande kund eller svår situation
Personprofiler
Så inverkar din personlighet på din förmåga att samarbeta och hantera kunder
Kundtyper
Olika kunder uppskattar olika saker. Lär dig anpassa ditt bemötande efter den kund du har framför dig.